Відділ освіти Краснопільської селищної ради

Психологічний супровід першокласників в умовах Нової української школи

Організація ефективного психологічного супроводу дитини з перших днів перебування в закладі освіти прискорить процес адаптації її до шкільного життя, та забезпечить створення соціально-психологічних умов для успішного навчання і психологічного розвитку в ситуаціях шкільної взаємодії. На сьогоднішній день фахівцями психологічної служби вже напрацьовано певний досвід роботи щодо супроводу першокласників на етапі адаптації до навчання у школі.  У той же час у процесі реформування системи початкової освіти, зміст діяльності спеціаліста психологічної служби з означеного питання потребує перегляду та внесення коректив відповідно до концептуальних засад НУШ та Державного стандарту початкової освіти.

 Про те, яким має бути алгоритм психологічного супроводу першокласників у Новій українській школі, обговорювали з фахівцями психологічних служб закладів освіти Краснопільської селищної ради під час онлайн-вебінару, проведеного завідувачем методичного кабінету  відділу освіти Вірою Бесараб 4 червня 2020 року. У ході  вебінару  висвітлено мету та завдання психологічного супроводу адаптації першокласників у НУШ, охарактеризовано  терміни та етапи супроводу, розглянуто ризики та перешкоди, що можуть ускладнювати цю роботу і впливати на її ефективність. Особливу увагу акцентовано на критеріях  оцінки ефективності роботи практичного психолога із зазначеного напрямку.

Отриману інформацію фахівці психологічної служби врахують в організації  подальшої роботи та при планування свої діяльності на 2020-2021 навчальний рік.

 



« повернутися до списку новин