Відділ освіти Краснопільської селищної ради

НАРАДА ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Однією з найпоширеніших й ефективних форм роботи з керівними кадрами є проведення семінарів, на яких розглядаються нормативно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу в закладах освіти, обговорюються актуальні питання  управлінської діяльності, проходить обмін досвідом.

Підвищення професійної компетентності педагогів - тема семінару, що провели працівники Комунальної установи «Центру професійного розвитку педагогічних працівників» 24 лютого 2021 року в приміщенні відділу освіти Краснопільської селищної ради. Було обговорено нормативно-правові документи, якими керуються заступники директорів у своїй роботі.  Йшлося про організацію роботи, дотримання посадових обов’язків, ведення документації, взаємодію з учасниками освітнього процесу.  Говорячи про будь-які питання в освіті, ми обов’язково зважаємо на підвищення професійної компетентності педагога. 

Український педагог теж повинен розуміти, що навчатися потрібно. Та й у Законі України «Про освіту» (ст. 59) зазначено, що професійний розвиток педагогічних працівників передбачає «постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання».

Новою сходинкою у педагогічному зростанні є процедура проходження сертифікації педагогічними працівниками. Педагоги з Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ст., Самотоївської ЗОШ І-ІІІ взявши участь у незалежній та неупередженій процедурі, отримали новий досвід, проаналізували власну професійну діяльність. Учитель початкових класів Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ст.. Огнівенко В.В. за результатами незалежного тестування, самооцінювання власних компетенцій та вивчення практичного досвіду роботи отримала  успішні показники проходження сертифікації у 2020 році.

Цього року вчителі Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ст. та Осоївського НВК зареєструвалися для проходження сертифікації, чекають початку випробувань.

В ході роботи обговорено вектори змін в організації методичної роботи у закладах загальної середньої освіти громади, коли  ключовою ознакою системи роботи з педагогічними кадрами має бути принцип не «Навички про всяк випадок», а принцип «Навички вчасно (за потребою)», розставлені акценти на питаннях організації інклюзивної освіти, плануванні курсової перепідготовки на 2022 рік.

Під час роботи учасники отримали практичні та теоретичні поради для подальшої роботи, позитивні емоції від спілкування з колегами, висловили бажання щодо подальшої спільної співпраці.

 

 



« повернутися до списку новин