Відділ освіти Краснопільської селищної ради

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіт в умовах Нової української школи

Одним із напрямків реформування системи освіти України є інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір. Залучення дитини, яка має особливі освітні потреби, до інклюзивних груп та інклюзивних класів передбачає її обов’язковий психологічний супровід. Організація ефективного психологічного супроводу дітей з ООП з перших днів їх перебування в закладі освіти сприяє прискоренню процесу адаптації до нових умов життєдіяльності та створенню комфортних умов для нав­чання і психологічного розвитку.

12 червня 2020 року завідувач методичним кабінетом Віра Бесараб провела онлайн-семінар з фахівцями психологічної служби «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи». Під час онлайн-зустрічі  увагу учасників акцентовано на нормативно-правовому забезпеченні основних функціях та алгоритмі діяльності фахівців психологічної служби щодо супроводу дітей з ООП. Практичний психолог Краснопільської філії Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Світлана Мікаєлян розкрила сутність, зміст,  завдання  та умови ефективності корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП. Досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами поділилися фахівці психологічної служби Угроїдської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Наталія Супрун та Анна Сидоренко.



« повернутися до списку новин