Відділ освіти Краснопільської селищної ради

Підвищення професійної майстерності вчителя

Забезпечення готовності вчителя до реалізації нових завдань в особистісному та професійному вимірі виступає обов'язковою умовою впровадження компетентнісного підходу до організації педагогічного процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, оволодіння ним новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог  і підходів.

Прагнучи іти в ногу з часом, учитель-словесник розуміє, що працювати в умовах традиційного навчання, де акцент, як правило, робиться на знаннях, уміннях і навичках, - значить відставати від вимог часу. Ідучи в клас на урок, учитель повинен чітко усвідомлювати мету своєї діяльності, знати, формування яких компетентностей буде відпрацьовуватися на занятті.

Досвідом з даної проблеми ділилися вчителі – словесники закладів загальної середньої освіти Краснопільської селищної ради 1 березня 2019 року на семінарі, що пройшов в Краснопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

Цікавими, у більшості змістовними були виступи педагогів, підкріплені презентаціями. Своїм досвідом роботи поділились учителі української мови та літератури: Кобзар Наталія Олександрівна (Угроїдська ЗОШ І-ІІІ ст.), Фесенко Надія Миколаївна, Прийма Олена Анатоліївна, Кокадей Максим Іванович (Краснопільська ЗОШ І-ІІІ ст.), Ахтирцева Ірина Іванівна (Хмелівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Осадча Наталія Володимирівна (Самотоївська ЗОШ І-ІІІ ст.), Шиян Тетяна Василівна(Осоївський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ЗДО), Лариса Миколаївна Хомічова (Краснопілльська гімназія), Семикопенко Наталія Євгенівна, Чоботок Галина Іванівна(Чернеччинський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ЗДО»).  Кожен зумів продемонструвати ту родзинку досвіду,  пошук тих технологій, методів та прийомів навчання, які в повній мірі допоможуть сформувати ключові компетентності.

 А сьогоднішні діти - це діти «мережевого» розуму, тому  учитель теж має бути компетентним, щоб розвивати компетентність учнів, адже завдання,  поставлені НУШ, вимагають не лише оволодіння новими методиками, формами, методами, а й переоцінки ціннісних орієнтацій, зміни пріоритетів.



« повернутися до списку новин