Відділ освіти Краснопільської селищної ради

Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом.

Кожна дитина – особлива, це беззаперечно. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей. Інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України є одним із напрямів реформування  системи освіти.

З метою створення інклюзивного простору в Краснопільській селищній раді, забезпеченні якісного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами було проведено  захід,  який включав  в себе: відкриття логопедичного кабінету в КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Краснопільської селищної ради, секційне заняття з фахівцями психологічної служби та асистентами вчителів, а також арттерапевтичне заняття з дітьми на тему «Шляхами осені».

У відкритті взяли участь селищний голова Краснопільської селищної ради Юрій Яремчук, голова районної ради Віталій Савоненко, секретар Краснопільської селищної ради Ірина Юхта, начальник відділу освіти Краснопільської селищної ради Лариса Дерев’янченко. «Питання інклюзивної освіти в Україні назріло вже давно. І батьки, і діти хочуть нових умов для своїх дітей. Ми прикладаємо багато зусиль для створення безпечного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти,  розширюємо можливості по наданню додаткових освітніх послуг КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Краснопільської селищної ради. На сьогоднішній день відкрито кабінет логопедичного масажу для юних мешканців громади і району. Проект реалізовано в співпраці з програмою U- LEAD з Європою та селищного і районного бюджетів», - зазначив селищний голова.

Працюючи на секційному занятті, проведеному  у формі семінару-тренінгу, практичні психологи, соціальні педагоги та асистенти вчителів  розглянули аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, обговорили напрямки та зміст командного супроводу,  мали можливість повправлятися у визначенні потенційних можливостей та потреб дитини, формулюванні цілей роботи з нею, обговорили питання співпраці із фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.



« повернутися до списку новин