Відділ освіти Краснопільської селищної ради

Психологічні аспекти професійної компетентності сучасного вчителя в організації освітньої діяльності в умовах реформування освітньої галузі

У процесі реформування системи освіти підвищується роль психологічної служби.  Працівникам психологічної служби необхідно усвідомити свою роль у становленні та впровадженні нововведень у систему освіти, організовувати такий соціально-психологічний супровід освітнього процесу, за якого всі його учасники: вихованці, учні,  педагогічні працівники зможуть якісно й по-новому розкрити свій освітній потенціал.

Саме з цією метою, 31 жовтня на базі Краснопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулося методичне об’єднання спеціалістів психологічних служб закладів освіти Краснопільської селищної ради, учасником якого, стали практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти Краснопільської селищної ради.

Під час семінару учасники детально розглянули поняття «професійна компетентність вчителя», ознайомилися з базовими компетентностями вчителя,  інтерактивними технологіями щодо їх розвитку. Працюючи в групах створили психологічну модель вчителя тьютора, фасилітатора, коуча, модератора. В ході інтерактивної гри «Карусель» спробували себе в різних соціальних ролях. Підводячи підсумки завідувач методичним кабінетом Віра Бесараб зазначила, що психологічна служба повинна сприяти вирішенню освітніх завдань, створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти, збереження психічного здоров’я та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу в умовах Нової української школи.



« повернутися до списку новин